Thursday, December 27, 2012

y ?

what wrong with me , hah ? knp lemah sgt nie ? knp ?? fikiran tgh bercelaru sgt2..ap yg aku fikir nie ? ? dari pg tdi smpailah skrg mcm2 benda yg ad dlm kpale nie..aku dah hlg fokus !! Ya Allah..ape dah jd dgn aku nie ? knp hlg semangat sampai mcm nie ? knp ase mcm diri nie byk sgt kekurangan ? knp aku pikir jauh sgt nie ? sahabat2ku..ap yg aku nak buat nie ? mcm mane nk ceriakan diri nie ? Ya Allah..ampunkan dosa2ku..berilah aku ketenangan..berilah aku kekuatan..aku taw nie suma ujian dariMu..sahabat2ku..aku perlukan kata2 motivasi dpd korang suma..aku xnak mcm nie..xnak ase serabut mcm nie..murni,murni !! think positive lah..jgn lah pikirkan sgt..jgn terlalu salahkan diri sendiri..be yourself..try utk baiki semua kelemahan tuu..Dia ada..wake up lah mOon !! be strong lah !

Ya Karim..bantulah hambaMu yg hina ini..


2 comments:

  1. as salam.. hehe.. sowww, tips gler2 dr IR.wani.. kih3.. close your eyes, take a deep breath, put your hand at you heart, all is well, ALLAH is here.. then smile =].. adoyai xthu la mujarab ke tak nim.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. wkmsalam sahabat..syukran sgt2..i try to do..n alwayz try to do..=)

    ReplyDelete