Tuesday, December 11, 2012

the st0ry begin ^ _^

kita memang x pernah taw kan ape yg akan berlaku , , , , 
Dia mmg dah rancang dan perancanganNya adalah yg terbaik buat kita , , , , ,

x disangka dan x diduga langsung..seorang teman  yg pd mulanya hanya kuanggap sbgai 'partner desk' bertukar kpd 'sahabat sejati'..betapa indahnya aturanNya , kan ? sebenarnye..sejak aku mula berteman dgn dia, aku mulai dpt merasai bahawa kami sefikrah dan dpt menerima kekurangan msg2..aku pernah tnye dia.."syah, bkpe mg suke kwn nge aku ? " nielah jwpan yg dia bg kat aku.....

owh, erm .. aku rse aku bnyk nyusohknmu, wt mu skt aty, wt mu bengang nge aku, wt mu mrh, byk bebanknmu,
kdang mu bnyk tlg aku, mu bnyk ajo aku, bnyk bg aku nsht, bnyk wt aku sedo, n bnyk ah ag .. aku bru jumpe shbt mcm mu nie. yg sgt2 faham aku.. yg snggup tlg aku wt npe2.. snggup tahan nge karenah aku hok teruk erw.. mu bnyk wt aku happy, mu shbt yg plg the best aku pnah kwn! 

mu wat aku jd betul2 seorang shbt. 
slme nie aku xpnah rase yg aku ni mnjlnkan tugas 
sbgai seorg shbt. 
name je shbt. 
bru aku thu btpe indhnye 
ukhwah persahabatan..

selama nie..aku langsung x pernah terpikir yg kiteorg blh jadi rapat sampai mcm nie..mungkin inilah hikmah disebalik ujian yg menimpa..mse last kterorg di kaka,x blh nk bygkan ase betapa sedihnya perasaaan nie..mana x nyer,sepanjang spm berlangsung,aku ngn dia langsung xleh berpisah..smpai ad yg ckp " di mana ada mu , di situlah ada dia " ...

sahabat , , , ,
 terima kasih kerna menerima diri ini seadanya . . .
 aku berharap agar aku tidak dilupakan . . .
terima kasih ya Rahman kerna mempertemukan kami . . . aku menyayanginya kernaMu. . . .






No comments:

Post a Comment