Saturday, December 22, 2012

kata hati ~

Teman,
saat ini aku ingin engkau berada di cc ,,
menemani hari2ku yg kian suram ,,
meniup kata2 semangat yg semakin pudar ,,
memberiku senyuman yg amat aku rindukan ..

Teman,
lihatlah penderitaan hidupku ini ,,
betapa sakitnya tubuhku ini ,,
xkan mampu utk aku ungkapkan lagi ,,
betapa peritnya derita ini ,,
hanya Dia yg mengerti ..

Teman, 
tolong bisikkan padaku ,,
bahawa dirimu akan kembali padaku ,,
menghilangkan segala kepedihan ,,
mengubat segala kelesuan ,,
mengesat air mata kesayuan ..

Teman,
izinkan aku utk meminjam bahumu ,,
walau hanya seketika ,,
aku pasti akan tersenyum ,,
kerna dirimu memberiku kekuatan ..

duhai temanku , dengarlah luahan hati ini , aku ingin dirimu datang kepadaku , kerna tatkala ini aku tersangat lemah , aku ingin melihat senyumanmu .....

No comments:

Post a Comment