Friday, December 7, 2012

salah aku , , , ,

Ya Allah..
bila semua nie akan berakhir ??
yer..aku akui mmg aku punya beribu kelemahan..
namun,knp aku diperlakukan begini??
adakah diri ini terlalu mudah utk mempercayai??
benarkah aku x jujur dlm bersahabat??
berilah aku petunjuk,Ya Rabb..

duhai sahabat................salahku mmg xdpt dinafikan.......kealpaanku dlm menghargaimu sememangnya aku sedari...............mungkin benar kita x sefikrah.............aku jua x mengerti dgn perasaan ini................mengapa begitu sukar utk aku menerima kehadiranmu.......??..........dan mengapa begitu perit utk aku menerima kekuranganmu........??.........hakikatnya,jauh di sudut hati...................ingin sekali aku menepis semua perasaan ini..................namun aku x berdaya..................jujur aku katakan..................aku lebih menyayangi dirinya....................tapi x bermakna aku membenci dirimu...................x pernah terdetik utk menyingkirkan dirimu dari hidup ini..............................cuma aku x dpt menjadi sahabat sejatimu..............................maafkan aku....................khilafku mmg terlalu berat.....................walau apapun,dirimu tetap kukenali dan x mungkin utk aku melupakanmu...................aku yakin.........Allah akan memberimu seorang sahabat yg jauh lbh bek.........................amin......................Dia Maha Mengetahui....................




halalkan segala pemberianmu......

No comments:

Post a Comment