Saturday, December 29, 2012

doaku untukmu ♡

Kau mahu apa , pastikan kuberi
Kau minta apa , akan kuturuti
Walau harus aku terlelap dan letih ,
Ini demi kamu . . .
 Aku tak akan berhenti
Merindui dan menyayangimu
Hingga matahari tak terbit lagi . . .
Bahkan bila aku mati
Ku kan berdoa pada Ilahi
Untuk temukan kani di syurga nanti . . .
Tahukah kamu apa yang kupinta
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku , tolong jaga dia
Tuhan , aku sayang dia . . .        

”Ya Allah, izinkan aku jatuh cinta pada orang yang tepat, di waktu yang tepat. Kerana hatiku cuma satu, hanya kepada dia yang halal buatku.”

Perempuan kena mahal. Muslimah itu sendiri juga mahal. Justeru , aku jua perlu menjadi mahal. Biarlah aku pendamkan sahaja apa yg terbuku di hati kerna hatiku masih milikNya..

p / s : { di'copy' dan diubah berdasarkan lirik lagu } ....tiada kaitan dgn yg hidup mahupun yg  telah meninggal dunia kerna semua ini hanya karya semata-mata  ^ _~ ....

No comments:

Post a Comment