Saturday, February 9, 2013

mana pilihanku ?

antara dia dan kamu , 
kedua-duanya makhluk tercipta ,
aku sayang kamu , 
dan aku kasih pdnya ,
tp ......
hadirnya dia x pernah diundang ,
dan perginya dia x perlu ku tangisi ,
kerna dia bukan halal utk ku , 
itulah ujian dari Yang Maha Kuasa ,
tp ......
kehadiran kamu ku tercari-cari ,
dan hilangnya kamu ku ternanti-nanti ,
kerna kamu sahabat aku ,
anugerah Ilahi yg teristimewa...

antara dia dan kamu ,
akan ku pilih kamu ,
kerna dia belum tentu milikku ,
kerna dia hanya cinta sementara ,
kerna dia perindu tak setia ,
kerna dia buatku alpa pd Pencipta...

antara dia dan kamu ,
akan ku tinggalkan dia ,
kerna kamu teman sukaku ,
kerna kamu penawar lukaku ,
kerna kamu penasihat setiaku ,
kerna kamu aku kembali pdNya...


Ya Quddus , izinkan kami utk bersua kembali ... 
bukakanlah pintu hatinya utk memaafkan segala kesalahanku ... 
Ya Karim , izinkan aku utk memeluk tubuhnya ...
 agar dia tahu betapa bersalahnya diri ini ...
Ya Rahman , jgn Engkau pisahkan kami ... 
aku yakin rahmatMu sentiasa bersama kami ....





No comments:

Post a Comment