Saturday, February 9, 2013

facE it ,, ,,

my m0m ckp ,,, abg aku nk kahwin taun nie... hmmm ... tibe2 aku jd sedih sgt3 sbb klw dia dah get married nanti , dia mesti berubah , kan ? yerlah ,,, nanti dia ade tanggungjwb yg lbh besar ... mesti dah xder mase nk sembang2 ngn aku .... pastu pulak , sape yg nk jd driver aku nanti ? dah xleh nk kuor jalan2 ... urm... kat sape aku nk share cite ek ? mmg keberatan sgt nk lepaskan dia tp bila dah tiba mse nyer nanti , aku kena terima kenyataan ,,,, aku mmg x setuju dgn kptusan dia utk kahwin pd usia muda nie tp nielah yg terbek .. aku hrp , abg aku still akan amk berat sal aku n adk2 yg len .... wlwpwn dia ad tggjwb len tp tugas pd keluarga tetap kena teruskan ,,,, cuma aku xkan blh spend time selalu ngn dia nanti .... ap2pwn , sumanya akan berubah .. dan aku kena jd lbh dewasa ,,, yg pasti aku bersyukur sbb diberi peluang utk merasai ksh syg seorang abg ,,, inilah anugerahNya ...

~ kenangan : layan aku men game ^~^ 

No comments:

Post a Comment