Sunday, February 10, 2013

hanya pdMu . .

Ya Allah , lemahnya diri ini tatkala diuji ... ampunkan aku ... ampunkan aku .... aku x kuat , Ya Allah ... tidak pernah aku rasa derita sebegini .... tidak pernah aku alami duka setahap ini ... tiada tempat untuk aku mengadu melainkan pdMu ....

Ya Allah , Engkau Maha Mengetahui akan keadaanku saat ini .... lemah , tidak berdaya ... tiada kekuatan untuk aku menyekat tangisan ini ... longlai sudah seluruh tubuhku .... 

Ya Allah , mmg sukar utk aku dimaafkan ... mmg sukar utk aku diterima kembali .... inilah balasan akan setiap perbuatanku ....

Ya Allah , kuatkan aku ... jika kemarahan dan kebencian yg harus aku terima , aku reda ... dan jika sakitku ini lebih baik utk aku dan dia , aku pasrah .... kerna ku yakin Engkau Maha Berkuasa ... sakitku ini pasti tersembunyi hikmahNya ... 

Ya Allah , kesakitan yg aku rasai mungkin masih lagi tidak mampu menandingi kelukaan yg dia tempuhi ....


No comments:

Post a Comment