Friday, June 29, 2012

. . . maAp . . .

sementara msh dberi waktu..aku ingin mengambil peluang ini utk mem0hon beribu2 kemaafan buat insan2 yg tErsyg..

my m0m..maapkan sgle slh slp kak..kak selalu sshkan m0k..kak mmg xleh nk bls sgle pngorbanan m0k slme nie..hrp m0k kuat hdapi semua dugaan nie..time ksh sbb sggp jge kak spjg kak skt..u r my oNe..

my dAd..maap sbb slalu bt ayh risau..yewlah..kak selalu jew skt..ntah byk mne duit yg ayh keluarkan utk beli ubt2 kak,kan ??

midah..maapkan muny..muny selalu sshkan midah..muny taw..midah xprnah ase terbeban ngn suma nie..maapkan muny klw2 skp muny bt midah ase kcewa..midah mmg xprnah tgglkan muny..time ksh sbb jd teman setia..

wisyah..mu mmg partner desk yg plg 'take care' sal aku..mu mmg slalu risaukan aku..maapkan aku klw slme kte knl,aku ad mnyusahkan mu..maap gok sbb skmo tggl mg..aku tahu mg ksepian,op ?? hhuuhu...your smile make me smile..

farah...wlwpwn kte xleh selalu jmpe tp mu xpernah x tnye kab0 aku..aku mtk maap klw aku x te'contact' mu..aku xmboh wat mu risau sbb pkir sal kshtan aku..ap2 pwn..mu mmg da best..klw ckp nge mu,mmg xsah klw x wat aku kEtawa..luv u..

husna,djoh,sher tin..maapkan muny sbb sshkan k0rang..muny terpkse tgglkan tugas 2 bt smentara..keadaan x mengizinkan..maap klw muny dah bt k0rang terbeban..muny taw k0rang kuat..
k0rang blh uruskan..

buat kwn2ku yg len..maapkan aku..aku insan yg penuh khilaf..aku xde daya nk lwn semua tkdir nie..aku hnye mampu mengikut semua khndakNya..andai diri ini pernah menyusahkan kalian..berjuta-juta kemaafan aku pohonkan..hnye kalian penguat smgtku..syuman kalian yg aku inginkan..maapkan aku...aku sgt merindui kalian..


No comments:

Post a Comment