Friday, June 15, 2012

akU diduga lagi ? ? ?

Ya Allah..adakah ujian ini msh belum berakhir ??
adakah hdp aku akan terus dilema ??

Ya Allah..mungkinkah ini berlaku disebabkan dosa-dosa silam aku ??
apa yg perlu aku lakukan ??
aku buntu..
aku keliru..

Ya Allah..aku sedar..aku tlh tersilap langkah..
namun,aku mohon pdMu..bantulah aku..
aku ingin keluar dpd masalah ini..

mmg benar katanya..aku mmg pernah berjanji..tp 2 dulu..sewaktu aku msh lagi x kenal erti cinta..

hari ini..dia tuntut smula janji aku..aku x taw ap yg patut aku buat..aku takut dia terus mengganggu hdpku..jodoh aku hanya Allah yg tahu..aku bkn miliknya..knp dia msh belum mengerti ???
knp dia xnak lepaskan aku ?? 

Ya Allah..ampunkan aku..ampunkan aku..ampunkan aku..
lindungi aku..
selamatkan aku..

kpd si dia..aku mohon tinggalkan aku..aku punya hak utk membuat keputusan..knp mesti aku mnjadi milikmu sdgkan hatiku sudah lama jauh dri menyayangimu..cintaku milikNya..aku ingin dirimu mengerti ttg perasaan ini..carilah pengganti aku..jgn tggu aku lagi..kembalikan hatiku..




lepaskanlah aku..hati ini bukan milikmu..

2 comments:

  1. Masih terlalu awal untuk kamu memikirkan tentang cinta kerna sekali kamu terjerat oleh cinta, maka sukarlah kamu untuk melepaskan diri dari cengkamannya... apabila sudah berjanji, jangan mungkirinya, jangan pula menunaikannya andai kata diri tidak bersedia, tetapi katakan lah kepadanya.. biarlah masa menentukan segalanya... andai kata ada jodoh, bernikahlah kamu.. tetapi jika memang bukan jodoh kamu berdua.. nescaya Allah akan pertemukan kepada kamu jodoh yang baik yang dapat melengkapi hati masing-masing. Insya Allah.. Jadi untuk masa sekarang ini yang penting untuk ditumpukan ialah pelajaran kamu.. maka jangan biarkan perkara-perkara lagha ini mengganggu kamu.. wallahualam..

    ReplyDelete
  2. tq atas nasihat yg dberikan..

    ReplyDelete