Friday, June 8, 2012

izInkan aku . . . . . .

aku cuma nk dia berubah..
aku nak dia phm perasaan aku..

Ya Allah..
aku hnye mampu berdoa..
kerna hatinya milikMu..
aku tahu nie semua ujian utk aku..
tp..
iznkanlah aku..
izinkan aku utk melihat dia berubah..
izinkan aku utk hbskan masa bersamanya..
izinkan aku Ya Allah..

Ya Allah..
aku tkut aku x kuat utk mnempuhi hari2 mendtg..
aku insan lemah..
aku jua inginkan kebahagiaan..

Ya Allah..
lindungi aku dari putus asa..
lindungi aku dari ketakutan..
lindungi aku..
lindungi aku Ya Allah..
tetapkan imanku utk terus kuat menghadapi ujian ini..

Ya Allah..aku syg dia..hanya dia yg aku ada..izinkan aku utk melihat dia berubah..

anakmu ini terlalu merinduimu..terlalu menyayangimu..




1 comment:

  1. duhai sahabat...
    sbarlah hadapinya....
    insyaallah dirimu akn mndpt apa yg kamu inginkan suatu hari nanti...
    cuma DIA mahu menguji dirimu terlebih dahulu sblm mengurniakn sesuaatu...
    mga dirimu sntiasa mdpt rahmatNYA & petunjukNYA...
    ameen...biznillah....

    ReplyDelete