Wednesday, April 24, 2013

faCe it !

" Ya Allah , jika menangis dapat membantu meringankan beban yang sedang aku tanggung ini , maka Engkau terimalah keadaanku ini dengan memberikan keringanan kepadaku. Sesungguhnya , Engkau Maha Adil kepada setiap hambaMu .. Amin."

" Ya Allah , ampunilah aku atas sikapku yang suka mengeluh setiap kali berhadapan dengan musibah. Aku adalah insan yang sangat lemah, maka itu berilah aku kekuatan untuk menghadapi kesedihan ini. Sesungguhnya Engkau Maha Kuat dan Pengasih kepada hamba-hambaMu .. Amin."

" Ya Allah , jauhkan aku daripada perasaan keliru , jauhkan aku daripada perasaan tidak tahu dah jauhkan aku daripada kebodohan. Berilah aku ketenangan dalam jiwa dan fikiranku supaya aku menerima dugaan daripadaMu dengan lapang dada .. Amin. "


No comments:

Post a Comment