Tuesday, April 2, 2013

Akuu Pastii Bolehh !


okay ! korang mesti tahu kan tu gambar ape ? hehehe. nak tahu kenapa aku taruk gambar butang tuu. Actually,aku ade story sikit nak citer tentang butang tuu . hihihi, korang pernah dengar tak orang fobia dengan butangg ? butangg bajuu tuu ?? hihi, bunyi macam pelik je kan ? selalunye org fobia dengan binatang lah terutamanya kan ? macam aku laa. fobia dengan kucing ! hik3 tapi nie lain sikit aa. Fobia dengan butang bajuu. Mungkin ade sejarahnye kowt, Btw, aku tak tahu lah pasal tuu. tapi yang menariknye di sini, dia fobia dengan butang bajuu tuu. hah, kan jarang dengar tuu. dia tersangat sangat sangat fobia lah! tak boleh nak describe tersangat die tu haaa. Fobia nie penyakit yang payah jugak lah nk pulih kan ? hehehe. nak dijadikan cerita laa,dia nie selalu kene usik dengan anak2 die. kalau dah selalu kene usik dah jadi biase laa kan ? bab kate pepatah alah bisa tegar biasa. hihihi. So, sekarang masalah die yang fobia dengan butangg tuu pon dah hilangg. Nak dikaitkan dengan cerita aku pulak, aku pon ade penyakit fobia nie sebenarnye, tapi aku fobia dengan kucing .nak tgk gmbo kucing pon tak bolehh. padahal aku suke kucing tapi langsung tak boleh pegang kucing tuu. Hmm, sbbnyer aku ade sejarah pasal kucing nie. hik3. Ayah aku selalu usik aku dengan kucing mase kecik2 dulu sampai demam aku dibuatnye. tuu yang fobia sampai ke sekarang nie haa. haha. Aku jeles laa jugak bile tgk kawan2 aku yang duk selalu belai2 kucing tuu. Terasa jugak nak belai ,sentuh kucing nie kan ?So, mulai sekarang aku dah tanam dalam diri nie nak hilangkan perasaan takut aku untuk sentuh ,belai kucing tuu laggii. aku nak cabar diri aku dan aku yakin aku boleh buat ! Aku nak jugak belai kucing ! Memang boleh sangat nak buatt tapi kena lah buang perasaan takut tuu kan ? So.. mestilah kene cube kan3 ? Pulak tu aku ada sahabat yang support aku . Siap janji nak belanje aku Conetto lagi tuu kalau berjaya belai kucing. hihi, laaagi lah semangat nak cube nie. kalau asyik duk set dalam kepala yang aku nie takut kucing memang sampai bile2 lah aku akan takut diee,tak boleh nak pegang die kan ? So, skrg kene set yg aku tak takut kucing laagi, ! I can do it ! Owyeahhh XD

         I Love Cat ! hihihihih. comel kan ?

No comments:

Post a Comment