Tuesday, January 1, 2013

sharing ! i

i hope more than i need
.... agak2nyer ape yg readers paham ngn maksud tersirat bg ayat nie , ek ?
....len org , len pendapat kan ?
....so , kat cni aku just nk share pendapat aku
....x kesah pwn readers nk terima kew x
....klw x nk terima , ase mcm kuno sgt jew pendpt yg aku bg nie , korang kutuk dlm hati jewla , kay !

....sometimes , kita nk sesuatu yg lbh dpd apa yg kita perlukan , bet0l x ?

.....like say , parents kita dah belikan kereta myvi as a present tapi sebenarnyer selama nie kita berhrp sgt yg parents kita akan belikan kereta pesona
.....so , mesti kita ase sedikit kecewa , right ?
.....of course , kita kena bersyukur ngn present tuu
.....yewlah , asalkan kereta , same jewlah kan ?
.....cuma apa yg kita harap x sama ngn apa yg kita dpt
.....sape2 pwn akan ase kecewa ckit ( ckit dahlah...xyah byk2 )
.....nampak x kat cni , hmmm , kereta tu something that we need n PESONA tu something that we hope
.....actually , kita x patut pwn ade sikap mcm nie
....yewlah , kita mestilah kena bersyukur ngn rezeki yg Dia bagi
....sama jugak dlm persahabatan
....seorang sahabt yg baik , ikhlas hadir dlm hidup kita pwn dah cukup3 bagus
....tapi kita selalu berharap nk something yg lbh special dpd dia
....contohnyer , " kan best kalau dia bg aku hadiah nie..kan best kalau dia sanggup buat semua tu untuk aku" n bla,bla,bla
....patut kew kita buat mcm tuu ?
....manusia , manusia
....bukan kew Dia dah bg yg terbaik untuk hambaNya
....susah sgt kew nk bersyukur ?
....ask your faith , kay ! ^_~

No comments:

Post a Comment