Thursday, December 22, 2011

tiap saat aku merinduimu..

Mengapa kau pergi
Di saat aku perlukan dirimu
Berharap engkau jadi penyembuh lukaku
Malah kau pergi jauh dari hidupku

Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terjaga dari mimpiku

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat merindui dirimu

Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat memerlukan dirimu

.....kutitipkan lirik lagu ini buat seorang insan yang sgt aq syangi.....
.....walau aq taw insan i2 xkan pernah merasai peritnya penderitaan ini.....
.....namun,aq akan tetap menunggu hgga satu saat dia akan hadir menyinari hidupku.....
.....aq xkan pernah jemu walaupun penantian ini sudah menjangkau 17 tahun.....
.....aq akan tetap di cni....
.....menanti dan terus menanti.....









2 comments:

  1. woowwwww.... ayat bukan main.... perghhh....

    sapela bertuah orhhh...
    saya doakan org tu hadir pastinya...
    walaupun 17 tahun menunggu....

    ReplyDelete
  2. mera..jgn salah phm..
    nie bukan cintan-cintun...

    ReplyDelete