Thursday, October 25, 2012

aku adaMu . . .

Ya Allah..aku yakin semua yg berlaku nie merupakan perancangan yg terbaik dariMu..aku yakin Engkau yg menolong aku..Engkau yg tlh menunjukkan aku jalan..

Ya Allah..semuanya tlh tertulis di atas langit sana..aku bersyukur kpdMu..akhirnya,aku bebas..aku bebas dpd dibelenggu rasa bersalah..kini,aku bisa meneruskan khdpn ini dgn tenang bersamaMu..

namun,aku insan biasa..ujian demi ujian xkan pernah berhenti dtg..aku mohon pdMu..berilah aku kekuatan utk menghadapinya..aku takut diri ini jatuh kembali..kerna aku yakin hati ini sering digoda nafsu dan syaitan..

Ya Allah..mudah-mudahan ap yg tlh berlaku menguatkan lg semangatku...sememangnya suma ini memberiku beribu pngajaran..


ku mohon..jgn ganggu hdpku lagi..ku ingin bebas..x ingin lagi utk aku meneruskan hbgn yg terlarang ini..aku punya pegangan..

No comments:

Post a Comment